HOZZÁJÁRULÓ NYILATKOZAT ADATKEZELÉSHEZ

Hozzájárulok, hogy az InnoSol Informatikai Kft. (székhely: 2120 Dunakeszi, Ábrahám Pál utca 23. B. ép., cégjegyzék szám: 13 09 126119 adószám: 13634728-2-13) (továbbiakban: Cég), mint adatkezelő az általam megadott személyes adataimat jelen tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezelje.

 

Tudomásul veszem, hogy jelen nyilatkozatom alapján a Cég munkakörre jelentkezésem elbírálása és a kiválasztási folyamatban történő részvételem céljából megkereshet.

A Cég a kapcsolattartás céljából az adatkezelési nyilvántartásában rögzített személyes adataimat csak a hozzájáruló nyilatkozatomban foglaltaknak megfelelően, annak visszavonásáig kezelheti és harmadik fél számára kizárólag az előzetes hozzájárulásommal adhatja át.

 

Az adatkezelés célja: Az Érintettekkel való kapcsolattartás, az Érintettek a Cég aktuális munkalehetőségeiről történő tájékoztatása.

 

A kezelt adatok köre:

  • név
  • e-mail cím
  • telefonszám
  • önéletrajz

 

Adatkezelés jogalapja: Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 számú a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/ EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (továbbiakban: GDPR, általános adatvédelmi rendelet) rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontja szerinti érintett hozzájárulás személyes adatok meghatározott céljából történő kezeléséhez.

 

Az adatkezelés címzettjei: A Cég ügyfélkiszolgálással foglalkozó munkatársai, illetve a Cég informatikusa. A Cég adatkezelésében és/vagy adatfeldolgozásában részt vevő közreműködői és munkavállalói feladatuk, illetve munkakörük által indokolt mértékben – titoktartási kötelezettség terhe mellett – jogosultak a munkára jelentkező személyek személyes adatait megismerni.

 

Az adatkezelés módja: A Cég adatkezelése megfelel a GDPR által meghatározott adatvédelmi előírásoknak. A Cég személyes adatot csak jogszabályban meghatározott feltételekkel és garanciákkal továbbíthat.

 

Jogaim a személyes adataim kezelésével kapcsolatban:

  • tájékoztatást kérhetek a személyes adatok kezelésének módjáról
  • visszajelzést kérhetek arról, hogy a személyes adatok kezelése folyamatban van-e
  • kérhetem a személyes adataim indokolatlan késedelem nélküli helyesbítését, módosítását, a hiányos adatok kiegészítését
  • tiltakozhatok a személyes adataim kezelése ellen és kérhetem a személyes adataim törlését („elfeledtetését”), valamint azok zárolását (a kötelező adatkezelés kivételével) valamint
  • bíróság előtt jogorvoslattal élhetek, továbbá
  • panaszt tehetek a felügyelő hatóságnál (https://www.naih.hu/ panaszuegyintezes-rendje.html), illetve vizsgálatot kezdeményezhetek.

Amennyiben külföldi állampolgár vagyok, abban az esetben a lakóhelyem szerinti felügyeleti hatósághoz is fordulhatok panaszommal.

A személyes adatok védelméhez, valamint a közérdekű és a közérdekből nyilvános adatok megismeréséhez való jog érvényesülésének ellenőrzésére és ezek elősegítésére jogosult szerv:

  • Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
  • Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
  • Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
  • Telefon: +36 (1) 391-1400, Fax: +36 (1) 391-1410
  • E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu, Honlap: https://www.naih.hu/

Mielőtt a felügyeleti hatósághoz vagy bírósághoz fordulnék panaszommal – egyeztetés és a felmerült probléma minél gyorsabb megoldása érdekében – megkeresem a Céget is.

 

A Cég köteles kérésemre tájékoztatást adni az általa kezelt, illetve az általa, vagy adatfeldolgozó igénybevétele esetén a megbízott adatfeldolgozója által feldolgozott

  • adataimról,
  • azok forrásáról,
  • az adatkezelés céljáról és jogalapjáról,
  • időtartamáról, ha pedig ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjairól,
  • az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről,
  • adatvédelmi incidensek körülményeiről, hatásairól és az elhárításukra, valamint megelőzésükre tett intézkedéseinkről, továbbá
  • személyes adataim továbbítása esetén az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

A Cég a tájékoztatási kérelmem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, 21 napon belül, (legfeljebb azonban 1 hónapon belül) közérthető formában írásban köteles megadni a tájékoztatást. A tájékoztatás ingyenes, amennyiben a folyó évben azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet a Céghez még nem nyújtottam be. Egyéb esetekben a Cég költségtérítést állapíthat meg. A már megfizetett költségtérítést a Cég visszatéríti abban az esetben, ha az adatokat jogellenesen kezelte vagy a tájékoztatás kérése helyesbítéshez vezetett.

A személyes adatok kezelése vonatkozó irányadó jogszabályok:

  • A természetes személyeknek a személyes adatok kezeléséről szóló az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR),
  • Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.), illetve
  • A munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (Mt).

A fenti tájékoztatást megértettem, tudomásul veszem és az adatkezeléshez önként hozzájárulok.

A GDPR nyilatkozatot ide kattintva pdf formátumban is megtekintheti.